en himmel och en jord.

heydär! det blir ett kort inlägg för jag har bråttom! det var ju synd men ja. madde väckte mej klockan tio för att vi skulle ut och dra morgonciggen och sen gick vi in och skulle dricka ett glasvatten då jag fick något slags anfall typ.. höll på att svimma kände jag så jag satte mej ner på en köksstol, sen blev allt helt svart för några sekunder, märkte inte att madde pratade med mej förrens efter ett tag, så jag sprang ner till maddes rum och slängde mej i sängen så det inte skulle hända igen, men istället började jag skaka och kallsvettas, helt mysko! ;s .. sen hoppade jag i duschen. och sen valde jag kläder, alltså ett par blå jeans och en svart t-shirt med nå blått mönster på. det blir ingen fundation idag då det är så härligt väder! ovanligt när det gäller piteå. och nu håller jag och madde på att fixa oss till skellefteå och trästocksfestivalen! sen ikväll blire väl party hos aiiner, ifall vi då orkar!

madelene westerlund - jag älskar dig gumman, det vet du väl?
jag finns alltid här för dej. du är hel stor del utav mitt liv, och jag vill aldrig vara utan dig!
jag älskar dig mest av allt på hela jorden, kom ihåg det! <3

Hjalmar Andersson - gubben, känt varandra i 1 år ungefär nu.
du betyder så fruktansvärt mycket för mej, lite tjaffs hit och dit, men inte nu på ett tag
du är bra sötnos! ;) <3

Kommentera här: