och madelene hälsar till världen.

godnatt, mina inlägg blir bara drygare för varje gång jag skriver har jag märkt, tror inte det är så många som läser men.. jag tycker det är skoj att skriva ibland då man inte har någonting annat för sig. Nu är iallafall piteå dansar och ler igång, så jag lär inte skriva så mycket under den hära helgen som kommer, det öppnade idag så jag for med mini, tommy, alle, jenny, jens, malin, peter, jonka, madde, jim, emmy och karin och säkert några till som jag inte varit vidare social med eller kan namnen på. Vi har iallafall varit på stan från klockan 14 ungefär och var där till ca. 01.15 och då for vi hem till mej och packade ihop lite kläder inför i helgen så vi ska titta på Amanda Jenssen, Håkan Hellström och Takida och dansa och sjunga riktigt högt! =D vi ska nog träffa emil och jampe från vittangi där, också kommer typ hjalle och jacke också för att kolla på Håkan Hellström, så vi ska väl säga hej till dom då också och prata med dom ett tag säkert också, och tvinga med folk i karuseller blir det också, och inte lite karuseller blir det att åka för både min och maddes del! nu orkar jag fan inte skriva mera för nu ska jag bli lite social på msn med mina vänner, vi hörs!

Hej jim & pappa, jag vet att ni båda två läser min blogg och snokar! haha.. vi ses! take care.. :)

Kommentera här: