min vardag.

hej! igår kväll var jag madelene jens fredrik niclas och joel ute halva natten, kom väl hem kring tre tiden skulle jag tro det var. sen då vi kom hem satte vi på en skräckfilm (minns inte vad den heter) och åt jordgubbar och melon, grymt gott! sen somnade vi typ dirr efter filmen, sen så vaknade vi då kring halv fyra och då gjorde vi frukost, korv och mackaroner. sen så duschade vi en efter en. och fixade oss! sen kom joel, jonas, linuz, emmy och hanna :) och nu sitter vi och planerar hur vi ska fixa ett tält alla vi kan sova i imorgon, och kanske idag också. och vart vi nu ska tälta var en bra fråga det också. vet inte riktigt vad som kommer hända idag, blir väl hamnviken som vanligt och grilla och bada osv.. :) nu orkar inte jag inte sitta vid datorn nåmer, så jag ska gå och vara lite social med dom dära! tjingeling.

Kommentera här: