parteyy

PARTYPARTY IKVÄLL! =) kom hem nio på morgonen idag, jag, nikke madde och krille var och tältade på tingsholmen inatt, fick inte så mycket sömn tre timmar, men madde har varit vaken snart 50 timmar, förstår inte hur hon orkar! madde väckte mej halv nio och sa att de var en geting i tältet så jag bara flög ut.. haha, ganska skoj! (y) senare blir de säkert att vara med joller krille tommy linuz madde och dom dära, senare ska jag in till stan och äta och träffa vitto, inte ofta man ser honom längre sen han flyttade till byske, och synd var ju det! jaja, åter till igår så grillade vi en massa och badade men det var förbannat kallt, också kom tobbe,jonas,andré,hulken och pelle förbi en sväng, och hanna och dexter var också där ett tag men orkade inte sova över, det var en riktigt mysig kväll, ska iallafall snart förbi linda och hämta mina pengar som natalie har. sen ska vi och köpa min dricka och cigg, nu sitter jag här framför datorn och madde ligger i sängen och smsar med folk, och jag skulle gissa på att hon snart kommer att somna =) självklart var jag klantig som ett as idag och råkade välta ner maddes skål på golvet så de bara flög massa glas, men ändå vare madde som fick sopa upp! :D jaja, kommer inte på någonting mera att skriva nu! =) hej igen, nu är jag hos madde vi var nyss i stan och fixade fram våran alkohol, riktiga fjortisar får ni tycka att vi är, men det skiter jag fullkomligt i! =) just nu sitter vi och dricker cider och fixar oss inför att vara med lite folk och lyssnar på skitbra musik! tog ett tag för oss att bestämma oss för vilka vi skulle vara med ikväll, men till slut kom vi fram till att det blir nikke joel carro linuz tommy sebbe krille joller och några till, minns inte alla. ( minne som en guldfisk) senare ikväll ska vi in till stan och käka mat, fyfan så gott! (y) sen blir det väl att fara hem och sova eller någonting, har ingenting mer på hjärtat att skriva just nu, så jag sticker! (: tjingbonh

Kommentera här: