T.I ft Rihanna - what ever you like

Det var nu några dagar sedan jag skrev, men det kan också bero på att jag varit utan internet för att eriks dator krånglar så jävulskt! 

Igår var jag i stan med cho rasmus emil fjeppa erik och sebastian, vi var på sporthallen och kollade på eriks pingisträning, vi hade inget bättre för oss som ni säkert märker när man hänger på sporthallen, haha! 
Sen gick emil & nån annan kille till UH och jag rasmus och cho & dom andra gick till sporthallen och mötte upp erik efter att vi varit på kiosken och köpt monster, finns det någon godare engergidryck? skulle inte tro det va! ;p .. 
Sen då vi mött upp erik så gick vi till emil på UH och var social med folk där, det sög där iallafall måste jag säga haha.
Kring 20.30 hämtade Robert mej & erik i stan och vi började åka mot Rakkuri, då vi var framme så gjorde jag tre mikromackor till mej, sen drack jag ett glas samarin & sen gick vi och såg på ensam hemma & sen på torkel i knipa , pratade även med fjeppa i telefon i drygt 1 och en halv timme i telefon, som vanligt lyckades jag somna i telefonen (y) great! .

Vaknade klockan 09.45 ungefär idag, ovanligt tidigt när det gäller mig, men sen i torsdags har jag fått en vana av att vakna tidigt! :p det första jag gjorde var att ta mej en morgonrök, sen kollade om eriks internet fungerade, men ikke det! så ja satte mej här vid robbans dator & klockan är nu 11.30 på ett ungefär & ska väl snart städa ihop mina saker från eriks golv, & hoppa i duschen eller någonting, eller bara slå på en film & mysa med hunden! ..  

 Skolan har iallafall hört av sej till mamma och jag har godkänt i alla ämnen förrutom i slöjd, men det hinner jag nog fixa till också får jag hoppas! mamma nöjde sej med betygen men min kära far är ju så bra på att hitta något fel att klaga på, och självklart är det inte mej han börjar dampa på, utan min mor! & pappa, jag vet att du läser min blogg varenda dag & snokar på för att se hur mycket jag festar och så, men det har du inte med att göra, så länge som du bara ska hacka på mej, jag måste bara säga, hitta dej en ny hobby istället för att bara hitta fel i mitt liv, tycker du inte jag har det nog jobbigt nu? .. men visst, klaga du på mej, jag tar ändå inte åt mej! jag själv är iallafall nöjd över mina betyg med tanke på att jag inte alls hade räknat med godkänt i alla ämnena, så jag nöjer mej med det, men efter jul ska jag satsa på högre betyg! 

JAG SAKNAR DIG NATALIE! <3

Kommentera här: