29 Oktober

hej! helt seriöst, jag har tappat orken att skriva blogg nu för tiden, när jag just hade skaffat blogg så var det hur kul & spännande som helst att skriva blogg, och nu känner jag mest typ men usch, blä vad jobbigt att skriva blogg. Jag tycker det är mycket roligare att läsa vissa andras bloggar än & skriva egen, men ibland när jag inte har någonting bättre för mej så får jag väl passa på att lägga in några rader, annars äre ingen ide att ha någon blogg tycker jag! ;p ..
I helgen vet jag inte riktigt vad som händer, eller på Fredag är det halloweenfest hos Jossan, och Lördagen är inte planerad. istället för att sitta i piteå i helgen hade jag velat åka till kiruna & träffa vänner och släkt och ha lite trevligt, för i piteå händer det aldrig någonting roligt nu för tiden.

21/11-08 Är det disco på norrmalmia, från årskurs 8-1.. drogfitt och kostar 60 kr inträde, funderar på att fara dit en stund, verkar rätt skoj ändå! ;> har nog ingenting bättre för mej iallafall. någon som vill henka? ;> ..

Nu sitter jag iallafall hemma hos natalie & gör ansiktsmask med henne och kollar lite tv, ska väl snart lägga oss i sängen och slå på någon film eller se på tv eller någonting liknande, vet inte riktigt! är egentligen inte trött , sov rätt länge idag kring 13.00 vaknade jag av att Jens kom upp en sväng & berättade lite skvaller! ;> & det var skönt att höra, för nu kommer allt bli sig likt igen får vi hoppas! ;>

Ajja tänkte egentligen bara skriva ett par ynka rader men blev till slut ett rätt långt bloggande ikväll! jaja, skriver när jag har orken till det någon mer gång, hare! ;> / m

1 natalie:

skriven

jag har utmanat dig på min blogg!

Kommentera här: