morgon och natt, natt och morgon!

Tjollahopp! hade bara tänkt att skriva ett par ynka rader om vad som hänt idag och sånt!

Idag hade jag faktist tänkt mej att fara till skolan efter att ha haft mina hostiga , snoriga & febriga dagar. Men istället försover jag mej till 13.10 , lite för sen att komma till skolan då när man slutade 12.00! Men så kan det gå.
Senare kom Jens upp ett tag efter skolan och var social med mej, vi kollade bland annat på Andra Avenyn, love it! Jens tyckte inte att det var någon höjdare precis, men han fick lida sej igenom det med mej! :) haha..

Senare for jag och Jens till pitstop och slängde i oss en pizza. Jens som inte brukar ha turen vid sin sida böjer sej ner för att ta upp ett ciggpack för att vika sej en tröja till vinter eller vafan han nu surrade om. Det visade sej iallafall vara ett oöppnat ciggpack! Sen fortsatte vi våran prommis hemmåt mitt i allt får jag ett sms utav Erik som frågar om jag är hemma för att han och Frekko ville hitta på någonting med oss, Så jag bad dom fara och vänta hemma hos mig och snabba kan jag tala om för alla att dom var. när jag var hemma så stog dom där med fin bilen & dunkade musik! ;p

Vi stannade ute ett tag och pratade med Jeppe & Jimmy ett tag, sen försvann vi upp till mej och kollade på tv, eller jag kollade iallafall på tv medans jens frekko och erik hade fullt upp med att busa med milo , våran hund alltså! .. När vi väl kom på någonting att göra efter drygt en timme så for vi och åkte bil lite här och vars.. vi hamnade iallafall på shell där erik ställde sej och började tvätta sin bil, såg riktigt normalt ut måste jag säga! haha, nog om det!  Jag och Jens var iallafall hemma kring 22.00 tiden tror jag..

Sen kom Marie och plockade upp mej för att jag vägrade sova hemma, för vissa dagar är inte alltid mammor på bästa humöret och humöret började smitta av sej så jag orkade inte sova hemma inatt, och marie är bra på att väcka mej och få mej till skolan! ;P haha.. Nu sitter vi iallafall här, äter tomat med någon krydda på.

Klockan börjar närma sej läggdags, så vi ska gå & slå på en rulle och förhoppningsvis somna någon gång! skriver nästa gång jag har tid, vi hörs så länge! tjaa

Kommentera här: