paint it black

det var riktigt trevligt igår, jag och jens åkte med david in till stan, sen kom falken dolken jonas och morris och var social med oss, så vi åkte till företaget och sedan till rampen, för dom skulle hålla på med cykeln! senare så gled vi omkring i bilen bara resten av kvällen, sen skjutsade jonas och falken hem mig och jens till rakkuri, så då stannade dom med oss här ett tag framför elden med mamma.

Jag vaknade kring 11.00 idag, lite smått bakis men annars var det chill! gick ut och tog mig en rök och solade i typ 2 timmar, efter det så stack vi in till stan jag marcus erik jens mamma och david! vi gick på coop och handlade och sen så for vi in till stan och kollade omkring, träffade även jampe & cho då vi yrade omkring på stan. Köpte bara ett balsam på kicks, det var riktigt bra och luktade ljuvligt, gliss 40kr.

Nu har jag precis duschat och håller på att fixa till mig lite, senare kommer jonas och hämtar mig och jens, så då ska vi hem till dolken och börja lite smått där, sen ska vi väl hitta någon fest,  blir att vara nykter för min del!

Kommentera här: