Rascal Flatts - What hurts the most <3

hej, har ingenting bättre för mig just nu så jag slänger väl in några rader.

Dagen började med att jag och natalie vaknade klockan 10.00 ungefär och fick skjuts av david till skolan som ändå skulle till sjulnäs eller roknäs och jobba, minns inte exakt vart det var.
Sen på skolan hade jag missat HK på lektionen och gjorde mig klar för att gå på SO , men då jag väl kommer in i klassrummet så är det inte en själ i rummet, så jag gick till uppis och var social med folk och frågade läraren Roger vars alla var i min klass, och då var det så att dom var i kyrkan, och dit orkade jag då inte gå för mig själv, så jag stannade i uppis och var social med annat folk som hade rast.
Senare under dagen gick jag & natalie och åt på paltserian för att det var äcklig fisk på skolan, på paltserian serverades det kycklinglasange, det var faktiskt ganska gott! ;p Efter lunchen glömde jag helt bort att jag skulle ha engelska lektionen, tills alla hade slutat & frågade vart jag hade varit, jag hade inte en aning om vad någon surrade om, sen kom jag på att jag missat engelska lektionen! Så jag han då bara vara med på Svenska lektionen där vi hade tyst läsning, så det blev en soft dag för mig om jag säger så, måste verkligen börja sköta skolan bättre känner jag.

Har tagit hem mina NO saker idag för att jag hade tänkt sätta mig hemma & plugga ett tag så jag får åtminstone ett G i NO. Ska väl sitta i köket & lyssna på musik och plugga litegrann,

Har då inga planer för dagen, men jag tror faktiskt att jag ska vara med Natalie idag.  men vad vi ska göra det vet vi faktiskt inte ännu, blir väl säkert att vara med Jumme & Simme, och då blir det säkert Jens också för han brukar alltid vela hitta på någonting.

Har inga bilder att lägga in från dagen eller dagarna som gått, för jag slutade nämligen skolan nyss & sitter på biblioteket och datanördar mig och väntar på mamma & mattias som ska komma och hämta mig så fort mattias kommit hem från sunderbyn, jag är så lat , orkar inte ens gå den lilla biten hem! ;p usch, så lat man får vara. Men nu orkar jag inte skriva någonting mer, blev mer skrivet idag än vad jag hade tänkt mig! :) vi hörs, pusssen

Kommentera här: