ångest!

nu sitter jag här och snackar med lager på msn och tar emot musik av cho my lover! haha, skämt och sido!
sitter också och smsar med sebastian! också väntar jag på att pelle ska ringa någon gång då han har lunch, nice som fan! ;) & i högtalarna sitter jag och poppar kick - fest hos mig & akon - keep you much longer.

det här är ju sjukt, jag håller på att börja gråta jag vet inte varför, jag har ångest men jag vet inte varför, det är helt sjukt alltså! kanske är det för att jag insett att det här inte kommer att gå, allt är kaos, shit nu låter jag som något jävla emo , cutcut ;'( haha .. nej men jag känner mig bara deppig idag, men det går nog över då pelle ringer!
1 PiinkY♥:

skriven

de blir i svensbyn hemma hos han , Just nu av dom jag vet som ska komme e jag , Matte , stina, vickan , christian , vickans pojkvän , Kanske , peter & nikki åså kanske ni två ;P

2 Maja:

skriven

sv. Åh tack så mycket!

Kommentera här: