plugg pluggigare pluggis

FREDAG: nu är klockan 06.10 på morgonen, och det är strålande sol ute, får hoppas att vädret håller i sig resten av dagen så kan man ligge ute i det gröna gräset på en mysig filt och sola och hoppas på att man får sig en bränna!
Planerna för ikväll är att vara med natalie melinda anton louis & säkert mera folk på havsbadet, tror vi ska bada och så, efter det blir det att åka hem och säkert vara med nå folk där, man får inte mer än hoppas på att det blir en lyckad fredag kväll!

LÖRDAG: Planerna som gäller lördagen är att vara med Olivia och åka med Enberg och någon Hanna, ingen aning om vem Hanna är, men hon är säkert super trevlig! vi ska iallafall till luleå på crusing dära, och det lär vara fullt ös dära, har iallafall fått lite kirunabor som jag känner att komma dit, det ska bli kul att träffa dom, nog för att det inte var så länge sen jag träffade dom, senast förra helgen men alltid lika kul att träffas igen, ellerhur? vi ska iallafall glida omkring dära till på natten någon gång skulle jag tro, efter det ska vi tillbaka till piteå, och vad som sker dära har jag ingen aning om faktiskt.

SÖNDAG: Då ska hela släkten från mammas sida fara till min moster Johanna och hennes pojkvän Tomas och grilla och spela krocket och kubb samt grilla, det ska nog bli jätte roligt eftersom att vi inte samlas hela släkten allt för ofta, det har typ aldrig hänt ifall jag tänker efter riktigt noga? .. inte då jag varit med iallafall, för det är inte så ofta jag har tid för sådant, men nu har jag iallafall tagit mig tid för att umgås med släkten för en gångs skull!

efter vi grillat och haft trevligt ska jag hem och duscha och smörja in mig med min ljuvligt doftande bodylotion, är verkligen kär i den! använder den varje dag minst två gånger per dag, och doften håller sig lika bra som en parfym, puss på den! efter det blir det då bara skola hela veckan och plugga gärnet även fast det inte ger någonting eftersom jag redan vet att jag har IG i allt, tyvärr! men jag har bestämt mig nu för att vara världens pluggis i 9an, eftersom jag verkligen vill plugga upp mina betyg.

Jag tycker att det är himla konstigt att jag var världens pluggis upp till 6an och halva 7an ungefär, sen sket sig allt med skolan, jag började skolka för jag tyckte det var riktigt ''coolt'' men jag ska verkligen ta och skärpa till mig nu, men jag känner att det inte är någon ide just nu eftersom att vi slutar skolan den 12e, alltså två veckor kvar, och jag hinner absolut inte plugga upp mina betyg till dess, men jag ska ta hem massa saker i början av nian och göra bort så mycket jag bara orkar , som då lär bli svårt eftersom jag hatar att plugga och arbeta med skolämnen och de, och de värsta av allt är att kliva upp på morgonen, eftersom jag alltid är svin arg på morgonen och sedan bege sig mot skolan, de som jag hatar mest av allt, och det gör ju inte saken bättre, blir bara ännu argare, eller ibland kan jag vara riktigt morgonpigg och glad på skolan, men det är inte allt för ofta det händer!  

Här har ni en jätte läcker bild på min '' favorit skola ''
1 I Z Z A H ~ S V A R A R:

skriven

jasså så du har sett aschberg du eller vadå ?

din lilla retsticka hahahahha :P

Kommentera här: