chill makrill!

ohyes på tal om ingenting så hade jag besöksrekord igår, blev mycket mer besökare än väntat men det är naiiz!

gårdagen var väl helt okej ändå, började helt chill åså, sen blev det spyor och bråk och tårar, men sen till slut blev det chill och jag alexander och martin for hem och sov hos martin, sen väckte martins pappa oss vid 12.00 tiden kanske det var, för att dom skulle på någon skotersak i luleå, så då skjutsade martins pappa hem mig iallafall och nu sitter jag här, bakis som en jävla gris med en kanna vatten på sidan om mig, ska strax tvinga mamma att göra nå mat åt mig och sedan ska jag lägga mig och vila i soffan eller någonting!
och jag tror faktiskt att det blir nyktert ikväll, men ja vi får se!

1 jennifer:

skriven

det vet du ju att den gör. menmen, trodde inte du&jag var ovänner, och inte jag & olivia heller. menmen, aja.. orkar inte bry mig om en sån småsak, ingenting att börja bråka om precis eller typ tjaffsa om, det är en låt? den är gammal, så who cares? haha! ;p

2 Stiina..:

skriven

Fin blogg..!=)

Kommentera här: