sista inlägget för idag..

kom hem ifrån stallet för ett tag sedan, har varit där i nästan 5 timmar, riktigt skönt att få komma ut och göra någon nytta för en gångs skull! testade att rida båda hästarna, men kändes tryggast med den största, hillding alltså (tror jag han heter) kallar honom iallafall för det! det får tas och göra fler gånger tycker jag!
sen när jag och natalie väntade på skjuts hem då vi var ensamma kvar i stallet så passade vi på att roa oss, genom att leka häst med varandra, haha .. eller inte riktigt leka häst .. men jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det! men .. ja bilderna förklara iofs allt!

1 JESSY :D:

skriven

sv; har nyss borsta tänderna haha x)

är det du som har designat din blogg ? <3

2 Johana:

skriven

söt blogg :)

3 narra:

skriven

men idiiiaaaat, sudd ansikte! hahahahah

4 Anonym:

skriven

varsegod, allt bra ?=)

5 helen:

skriven

aha okej :) jag förstår ;D jag är iaf online nu :)

6 Johana:

skriven

jadå allt är fint fint :)

har du gjort under helgen då??

7 Anonym:

skriven

snygg header;)

8 narra:

skriven

JO HAHAHA

9 narra:

skriven

höhöh, kanske jag gör de! vi ser ju ;-D

10 Anonym:

skriven

Hihi ok;) vgd?

11 narraa:

skriven

den gör ju de =D

12 Anonym:

skriven

Mysigt;) jag ska snart dusha;) hmd?

13 narraaa:

skriven

HAHA, kom på facebook chatten! ska säga en sak.

14 Anonym:

skriven

Fyllde elva i november, sj??

15 Anonym:

skriven

Öhm typ på att man trycker på mina annonser, men många har tryckt men jag har inte fått inkomster( frossle.com) sj??

16 Annie <3:

skriven

Efter mycket förfrågningar lägger jag nu ut tränings tips på bloggen!



Lycka till <3

17 Anonym:

skriven

Haha asså jag e medlem på frossle.com där man tjänar pengar på att nån trycker på ens annonser, men många har tryckt på mina annonser men jag har inte fått nå inkomster?! Du då? Hihi

18 Johana:

skriven

tog bara en lugn helg faktisk .. de bheövdes kände jag :)så jag har varit med vänner och pojkvännen :)

19 Anonym:

skriven

Fattar inte att tex kissie tjänar så mkt elr hur?!

20 Anonym:

skriven

Yepp!! Hon skriver ju tillomed att hon inte bryr sig om läsarna och skiter i dom, det tycker jag inte är snällt, jag fattar inte heller hur hon kan ha kvar alla sina läsare elr hur?!

21 Annie <3:

skriven

jepp =D

22 Anonym:

skriven

yes ;) hur länge har du ridit då?

23 Johana:

skriven

okej =) vad kul..

kram

24 Anonym:

skriven

Hur provocerar hon??

25 helen:

skriven

okej okej ;)

26 Anonym:

skriven

Ok;) vgd?

27 helen:

skriven

inte mke :) du om du vill kan du få mitt mobil nr, så kan vi prata om fika eller så?:)

28 Areane:

skriven

Thank you for the informative website

Kommentera här: