FRÅGESTUND!

yyy, bara för att vara cool så snodde jag kissies frågestunds bild, och ni får ställa vilken fråga ni vill, vad det än handlar om och jag lovar att svara ärligt på varenda fråga. så kom igen nu era chickens och fråga på. Och blir det inte mer än 10frågor så kommer jag inte att svara på en enda. så passa på när jag väl ändå tänker vara ärlig.

1 fisen:

skriven

du har stora bröst



2 Ellen Lindgren:

skriven

vet inte vad jag ska fråga, men hur lång är du? :D hahah (:

3 A L E X A N D R A ' ~adlh.blogg.se:

skriven

- vad fick dig att börja blogga?

- favorit färg?

- hur bra självförtroende har du mellan 1-10?

- när skulle du vilja ha barn?

- Hur gammal är du?

4 sannaochmaria:

skriven

Fin blogg , allt bra med dig? :)

Kolla gärna in våran nya sommarblogg

kram :)

5 Anonym:

skriven

har du haft sex mot din vilja nån gång ?

6 Tiiniewiniie!:

skriven

om du fick välja, avstå från alkohol elr cigg, vad hade du valt? =D

7 Anonym:

skriven

Vad tycker du om nykterister?

Kommentera här: