film & sen godnatt.

Natalie och Tina kom hit en sväng, satt bara och surrade och sånt där allmänt trevligt, sen när tina hade farit så käkade jag och Natalie en sista middag tillsammans med varandra, jävlat billys! haha :D .. så nu har jag och natalie bytt tillbaka alla våra kläder med varandra, kul att få träffa henne en sista gång innan hon åker imorgon 08.40, som att jag kommer att sakna dig gumman! <3

Jaja, nu blir det att se film för min del och sedan sova, vi hörs imorgon! :-) puss & godnatt.


1 D A N I E L A ♥:

skriven

- tack så mega mkt :D

hahaha jaa ellerhur;d så vi är ju inte så lata (h)

2 D A N I E L A ♥:

skriven

- jaa :D bättre än ingenting ju :D

3 D A N I E L A ♥:

skriven

- hahah ja :D

4 Noha:

skriven

VECKANS BLOGG!



Vill ni delta i veckans blogg hos mig, klicka på länken & följ instruktionerna :)



länk -> http://nohaahourani.blogg.se/2010/march/veckans-blogg-anmal-er.html#comment

Kommentera här: