snodde från lestas bdb

 

ÄRLIGHET

Röker du?:
jo, det gör jag
Snusar du?: nej, inte det.
Dricker du?: det gör jag också
Har du tvångspytt någongång?: jo det har jag
Lider du eller har lidit av anorexia?: verkligen inte, äter som ett djur
Bulimi?: inte det heller
Är du snål?: tycker jag inte
Är du en egoist?: om telefonen :)
Är du snäll?: behandlar folk som dom behandlar mig, så jo jag är väl snäll! :)
Är du falsk?: bedöm själva
Är du blyg?: inför folk jag inte känner, ja
Vilket stjärntecken är du?: stenbock
Stämmer ditt stjärntecken in på dig?: huh?
Dagdrömmer du mycket?: varje gång jag åker bil och lyssnar på musik
Är du lycklig?: lyckligast
Om inte, när var du senast lycklig?: ingen aning
Vad är du rädd för?: björnar
Vad hoppas du inte ska hända?: att det aldrig tar slut mellan mig och daniel, mitt liv skulle jävlat gå under
Skolkar du ? nej, jag är plugghäst! B-) ellerrr
Äter du frukost?: dricker naturdiet,
Hur lång är du?: 168 typ
Hur mycket väger du?: - kilon

Är du nöjd med dig själv?: jorå, allt utom vikten.
Har du färgat hår?: japp, färgade för några minuter sedan senast.
Piercad?: öron, näsa och tunga
Tatuerad?: 3 stycken
Har du pussat någon av samma kön?: jadå
Kramar eller pussar?: både och :)
Skulle du kunna dejta en 24 åring?: känslor handlar inte om åldern.
Är muskler på killar viktigt?: nej
Hur ser din drömkille ut?: såhär!  
Har du varit på en strippklubb?: inte det
Vem pussade du senast?:  daniel
Vem kramade du senast?: daniel
Vem gillar du?: alla jag känner, men har den speciella känslan för daniel
Är du kär?: tala om det!
Vilken är din favoritfärg?: ingen speciell
Vad pluggar/jobbar du med? skola
När grät du senast?: cruisingen (glädjetårar) för att daniel sa så söta saker! <3
Vad ber du din mamma köpa i en mataffär?: ingenting, köper för det mesta allt själv.
Vilken frukt tycker du om?: melon
Vad är det bästa med sommar?: varmt, sola, bada, festa och man tar sig lättare.
Har du något oförglömligt minne till någon av årstiderna: hm, typ it.
Vem kan du prata om allt med?: håller det mesta för mig själv, men skulle jag vilja prata med någon så är det antingen josefin daniel eller natalie
Hur ofta tränar du?: inte är det då ofta.
Gillar du att träna?: jobbigt men skönt efteråt
Går du på gympa lektionerna?: aldrig i livet
Vad är din högsta önskan just nu?: vinna en massa pengar, ta med mig daniel och sticka till något varmt land och bara leva livet
Vad vill du bli när du blir stor?: liten
Vad kan du inte leva utan?: datorn, telefon, vänner & familj
Tv eller data?: dator
Vad var dagens lycka?: få ungdomsmottagningen bortgjord
Vad var dagens räddning: hårfärg haha (kom it på annat)

Kommentera här: