PDOL

kom precis hem efter att ha varit med familjen på pdol i några timmar, 4 karuseller senare så mådde jag inte på topp. men nu är jag fit for fight igen, så nu ska jag vänta tills daniel kommer hem från jobbet så skulle vi och kolla på en bil, fast än han redan har femtioelva tycken ungefär, haha! 

fick min lillasyster, 6år att åka stardance med mig, haha sen när vi var upp och ner i luften så hör jag henne bara säga för sig själv ''hjälp!'' men bara jag höll på hennes lår så gick det bra! aldrig att jag hade satt mig i den karusellen när jag var 6år gammal! 

1 emelie:

skriven

tack! :) haha, men jag är rätt så ovan också, hade ju tidigare ljusbrunt så de är en gode stor skillnad.. heh :) Men du passar bra i mörkt hår, även om de är brunt eller svart! ;) är du nöjd nu då?:)

Kommentera här: