livrädd marre!

Bodan som jag bor i är uppdelad i tre rum, och jag har rummet i mitten och dom två rummet brevid mig är bara förvaringsrum så att säga. Och jag har precis kommit på varför jag aldrig i hela mitt vilda liv har tänkt sova i mitt rum ensam, för alldeles precis nyss när daniel satt vid sin dator och jag vid min, så hörde jag hur det började bullra och banka i rummet brevid (högt), så det första jag kom att tänka på var att det kanske var en inbrottstjuv, men fegskit som jag är så fick jag panik och sprang omkring i rummet och sa att daniel skulle gå ut och kolla, fast att jag vägrade att följa med haha, fast ingen utav oss gick ut, så vi satt och väntade ett tag och sen började det leva om igen, fast nu har det varit tyst ett ganska bra tag. men fyfan, jag trodde jag var tuffare, men visade sig att jag är en riktig fegskit!




Kommentera här: