spring2fall - med någon jag inte minns HEHE

cirka en vecka sedan jag skrev någonting hära, och fortfarande har jag ingenting att skriva eller berätta om, typiskt! eller ja.. ifall det intresserar er så ska vi boka tid för att kastrera min lillkille (inte daniel) utan kissen. 

annars då, vad har hänt när jag inte bloggat? ärligt talat så minns jag inte, men inte mer än det vanliga skulle jag tro.. eller det var ju halloween i helgen, så klädde vi ut oss och partajja lite, jag har varit hos tandläkaren också har jag lämnat in en ansökan till framnäs också kom jag nyss hem efter att ha varit och grillat med erica viktor anton & daniel .. så nu ligger jag här och ska precis slå igång en film och sussa till! :) Godnatt.

grattis till dig som orkade läsa allt. 



1 Anonym:

skriven

det är alltid lika roligt att läsa det du skriver gullisnuttan/puss farmor

Kommentera här: