24 januari

jag tror inte jag kan vara mer lycklig än vad jag är just nu, denna dag.. allt tack vare gårdagen!  jag sa upp kontakten med en gammal vän jag knappt känner längre som jag inte tycker är så bra för mig, och det är nog det bästa beslutet jag någonsin gjort i mitt liv!

Eftersom att jag bara hade släktforskning idag på skolan så valde jag att stanna hemma eftersom att jag ska välja bort släktforskningen, och det har nog varit min hemskaste sovmorgon någonsin, 17grader varmt i rummet, kan lova att jag håller på att frysa ihjäl och har inte ens tänkt stoppa en tå utanför täcket, haha! :-) 



1 moster:

skriven

När det kommer till att säga upp kontakten med gamla vänner kan det kännas både tungt och lättsamt,men eftersom du verkar nöjd med ditt beslut tror jag åxå att det är det rätta,vissa mäniskor kan "dra ner" en även om det inte är deras avsikt,tror jag vet vem det gäller och tror ni gör bäst att vara på varsitt håll.Man ska omge sig med människor som ger en energi och inte tvärtom! Älskar dig kloka underbara du!

Kommentera här: