2014,11,25

Nu är det snart ett år sedan jag var in och skrev på denna sida. Fick ett sug nu ikväll och starta om på ny kula, så vi får väl börja lite smått och sedan se hur länge detta håller i sig. 

Sen sist har det inte hänt speciellt mycket i mitt liv. Jag bor fortfarande med Daniel, söker hus alternativt större lägenhet tills vi hittar något hus som faller oss i smaken. Jobbar fortfarande kvar på öjagården där jag trivs som fisken i vattnet. Och på fritiden så är det samma gamla vanliga... Sover, äter och umgås med vänner. 

För tillfället ligger jag i sängen och är hur pigg som helst efter att ha somnat i soffan efter middagen, som pricken över i;et så ska jag upp och jobba om ca 3 timmar, himla skönt att jag jobbar kort dag imorgon då! 

Nu ska jag avrunda här innan jag hunnit skriva en hel novell. Hoppas ni sover gott! 

 

Kommentera här: