som en sångfågel i de blå! hahah .. kom it på annat



när jag träffade dig var världen upp och ner, allting var oklart.
du kom, du blev min hjälte och du hjälpte mig så rakt.
båda fötterna på jorden, en dröm och ett mål,
jag har alltid vetat vägen men du hjälpte mig att gå.


jag vågar stå för mig själv, vara stolt för den jag är.
 du har ändrat nått stort i mig vet inte vad det är.
mina rop har blivit hörda jag har nått fram till,
en dröm gömd i flera år, inte trodde fanns.


även idag kan jag ibland inte förså vad som har hänt,
 för varje gång du går ifrån mig vill jag ha dig här igen,


du fick mig börja älska mitt liv och hela världen,
så kom och ta min hand, jag är din i alla lägen.
du har rest mig upp, för alla gången som jag ramlat,
du är min andra del, fast den bättre halvan.


lyckligast i världen, jag ber inte om annat.
kom nära, håll om mig och säg att du kommer.
jag hittade ett skäl till att förstätta kämpa,
var redo att ge upp, men du fick mig att vänta.


jag sökte efter lyckan, du vet att jag har le
tat, sen hittade jag dig och snart 3 månader har passerat.


det bästa i mitt liv, jag är så glad att du har rört min själ,
för jag var vilse men du ledde mig på rätt väg.
du håller i min hand, när du vet att jag behöver dig,
 och jag hoppas at du aldrig kommer släppa mig.


om jag mår dåligt, bara säg att allt blir bra,
 för jag litar på dig, det är väl så de ska va.
du har visat mig kärlek, att jag duger som jag är,
 tänk tillbaks till första dan, nu står vi här.


jag är så glad att vi träffats, vi får tacka hela tax,
jag var nere på botten men står lyckan på max.
för mitt liv var ett spel, men jag den, den dag, jag förlora ingenting ,
 jag vann mitt liv tillbaks.

1 vicktor:

skriven

hade du it varit däckad då jag ringde så hade vi ju träffats, alkis :(

2 Anonym:

skriven

vad het låtN ? :d

Kommentera här: