Looptroop - feel so good

Hej, är fortfarande i kiruna men inte hos Jennifer den hära gången, är hos min ''morfar'' & är med erik för det mesta. Kan väl inte påstå att vi gör så mycket, men vi har väl kul iallafall! Kom hit i Torsdags pågrund av vissa anledningar, Robert Rune & Erik hämtade upp mig på tågstationen, så direkt vi kom fram till rakkuri, så somnade vi typ.
Jag följde med erik till skolan på torsdagen & stannade efter skolan hos Jennifer och sov där till på Lördagen, följde även med henne & alex till skolan fredagen! ;p .. orkar inte skriva vad vi gjorde alla dagarna men roligt hade vi väl iallafall.
Nu sitter jag iallafall här i eriks rum & lyssnar på musik, för det mesta låten som jag har som rubrik, grymt skön låt! :p
vet inte riktigt vad vi ska göra sen kanske åka in till stan och vara med rasmus :D Ifall vi har skjuts dit, för vi orkar fan itne gå en mil! :p .. haha, orkar itne skriva nåmer, här kommer två super niciga bilder! hahha . hejpa / m


Kommentera här: