22 september 22:27 =)

Godkväll alltihopa! Jag har inte ork till att skriva blogg längre har jag märkt, men får väl passa på då och då!

Dagen började iallafall med att Jag och Natalie for till skolan, han inte vara på skolan längre än en timme så blev det att sticka hem för oss, lika sjuka båda två! hosta , feber & snorig, en riktig förkylning. huvva alltså! Jag som hade längtat till att bli sjuk så jag fick slippa skolan ett tag, men nu när jag väl är sjuk så är jag hellre på skolan. Har kommit på att det är grymt jobbigt att vara sjuk alltså!
Men direkt jag kom hem från skolan så la jag mej med ett härligt & varmt täcke framför tvn och kollade på MTV på massa musikvideos. Sen somnade jag väl kring 13.00-14.00 tiden. Kring 19.00 vaknade jag och bad Natalie komma och sjuka sej med mej. Men det hela slutade med att Erik och Fredrik kom förbi och var inte alls vidare social.

Sen for vi hem till Natalie jag & hon och fikade och drack medicin, haha! Efter det for Jag , Natalie & hennes mamma till Natalies morfar och hämtade kaninen .. Mer än så här lite har jag inte hunnit med idag.

Nu sitter vi iallafall här med kaninen i knät och ska snart slå på en film och ligga i sängen och tycka synd om oss själva! :) orkar inte skriva nå mer, men det kommer väl ett till blogginlägg så småning om! vi hörs så länge, puss

Kommentera här: