Utkast: godmorgon sverige! ...

godmorgon sverige! har inte haft tid eller ork till att skriva blogg på länge, men nu har jag ingenting annat för mej så jag skriver väl nåra rader, eller så mycket som jag har att berätta. börjar väl med att berätta vad jag gjorde igår.
Dagen började med att jag gick och la med 05.30 ungefär och klev upp 16.00 ungefär. Då kom natalie och vi for förbi hos Tina en sväng och rökte med henne, sen for vi till marie och åt lövbit och potatisgrejjs med Marie Natalie Josefin och Maries pappa! ;p sen for hennes pappa iväg och körde mc med sin kompis så då slog vi på basen och kopplade in singstar och poppade så huset dåna, fyfan det lät förjävligt men det var grymt roligt iallafall, och natalie är då idol 2004 säger hon! ;) yeah! sen for vi till okQ8 och var med robin och chrille och köpte cigg och satt och surrade med dom ett tag, sen kom det massa folk och pratade med oss där utanför också, bland annat jens aiiner alle tommy marcus krille peter osv.. sen for jag och natalie och lämnade moppen hemma hos mej så kom robin och chrille och hämtade oss med bilen för vi skulle iväg till nå ställe där det inte körde nå bilar så jag skulle få testa köra bil för första gången, det började dåligt men fick sej ett bra slut, jag råkade släppa kopplingen då jag höll full gas också körde jag rakt in i massa buskar! ;D sen testade natalie och det gick väl riktigt bra då. sen for vi till ett annat ställe, och då gick det mycket bättre att köra för både mej och natalie, man längtar verkligen tills man tar körkortet och allt helvete nu för roligt var det iallafall!.
sen for vi hem till natalie och jag satte mej vid datorn och vi lyssnade på musik och kollade bilder och sånt, sen for chrille och robin hem kring 23.30 ungefär för att dom skulle upp och jobba tror jag! :) och sen for jag och natalie ut och snackade med alle jens carro emelie och jenny en snabbis men vi tröttnade så vi kom hem kring ett och natalie somnade på fem röda sekunder när hon la sej i sängen och jag har suttit vid datorn nu sen dess och inte alls kunnat sova, har vänt på dygnen nå så gudförbannat! har bara suttit och planerat lite roligt med aLx under natten.. vi kom fram till att vi ska köra moppe till Älvsbyn och sova hos Richard och säkert då vara med massa folk :) ska väl bli rätt roligt tror jag, har inte träffat älvsbyborna sen förra sommaren någon gång! ;p så vi lär ju sova både jag och aLx till klockan 16-17 ungefär, sen kring19.00 tiden lär vi väl ta oss iväg, får väl turas om att köra, tar ju 50 minuter att köra dit så! ;p haha.. nu orkar inte jag skriva en rad till. vi får väl se nästa gång jag skriver! hare bra så länge, godnatt&godmorgon.

Kommentera här: