jag städar!

kalle och jens kom och vakade med oss, dom har sprungit och jagat varandra med softaregun och luftpistol typ, också har dom kört gräsklippare, före det satt vi vid datorn och fulade oss, och allihop var övertrött så alla satt och skrattade, sen gjorde jag bacon till mig och jens, smaskens!

nu har jag och josefin precis skjutsat hem dom till kalle igen, för dom skulle åka till koler senare typ, och på vägen hem igen så sa jag hejdå till josefin också, så nu har jag precis stoppat in all disk i diskmaskinen, för andra gången! shit vad duktig jag är, nästan så mamma eller pappa borde ställa sig på en lägenhet åt mig, lagar mat, diskar och allt, och tvätta kan jag redan, shit jag är redo att flytta hemifrån, tänk så skönt det hade varit! ;)

jag och josefin satt och diskuterade om skolan idag, och båda två kom fram till att vi inte tänker gå gymnasiet i piteå, över min döda kropp säger jag då bara! men jaja, nu ska jag fortsätta sjunga och städa!
1 PiinkY♥:

skriven

okej ja de vore roligt ifall du/ni kunde komma , Men de är bara säga till då du snackat med natalie :)

Kommentera här: