skriver av mig lite, skönt!

Jag har på senaste tid mått dåligt över mig själv, mitt utseende, min vikt. Jag har gått upp ca 8kg sen jag blev tillsammans med Daniel, vågen visar nu 60-61kg när jag ställer mig på den, och jag trivs inte med det. Jag vill kunna visa mig i badkläder på sommaren utan att tänka på att folk ska kolla på mig och tänka att jag är mullig/tjock. I stort sett alla säger åt mig ''mulligt är gulligt'' men nä, jag tycker fan inte att jag är gullig när jag är mullig. Jag har dock inte någonting emot andra personer som är mulliga eller större. Men JAG själv trivs inte med det. Mitt självförtroende är verkligen på noll och jag vill bara ha tillbaka min gamla kropp. Vilket jag ska se till att få också, det kommer ta tid, men jag ska nå mitt mål! :-) 

Däääärför tänkte jag passa på att önska mig ett årsband på nautilus här i Öjebyn, också önskar jag mig pengar för dom andra som undrade! ;-)





Kommentera här: